Leuk dat we aanwezig mogen zijn op jullie feest!
Hieronder de praktische zaken. 

    Locatie

    Naam feestlocatie:

    Adres feestlocatie:

    Datum:

    Aantal gasten +/-:

    Tijden

    Bevestig ons wat de starttijd van de photobooth moet zijn. We zullen een uur vooraf aanwezig zijn om de photobooth op te bouwen. Het pakket heeft 1 uur opbouwtijd + 4 uur actietijd.

    Starttijd photobooth

    Eindtijd photobooth

    Plek

    De setup voor de booth is 200x200 cm. Reserveer een plek van 250 x 250 cm.
    Het is fijn als de contactpersoon (bv hoofd bediening, partymanager) op locatie weet waar de photobooth geplaatst moet worden als wij komen opbouwen.

    Beschrijf waar de photobooth mag staan.

    Stijl je booth

    Kies hier je achterwand, props en andere extra mogelijkheden.

    Welke achterwand wil je?

    Wil je ook een gastenboekpakket? (LET OP! Bij een basispakket zit alleen kraft gastenboek inbegrepen)

    Wil je ook de foto's digitaal ontvangen? (LET OP! Bij een basispakket zit alleen We-Transfer inbegrepen)

    Wil je ook graag extra prints voor al je gasten? (LET OP! Bij een basispakket zit alleen 2x en 4x printen inbegrepen)

    Welk proppakket wil je? (LET OP! Bij een basispakket zijn alleen de basisprops inbegrepen)

    Parkeren

    Het is fijn als we zo dicht mogelijk bij de locatie kunnen lossen en parkeren.
    We rekenen een uur voor het opbouwen, mocht je qua logistiek een wat uitdagende locatie hebben, b.v. met parkeergarages, neem dan graag contact met ons op.

    Waar kunnen we lossen/laden?

    Waar kunnen we parkeren?

    Contactpersoon

    Laat ons weten wie je ceremoniemeester/partymanager/horecamanager/weddingplanner is.

    Naam contactpersoon + functie:

    Telefoonnummer:

    Bij wie mogen we ons melden bij aankomst op locatie?

    Jullie contactgegevens

    Namen:

    Straat+nummer:

    Postcode+plaats:

    Telefoonnummer:

    E-mail:

    Overig

    Zijn er nog speciale details, of heb je nog opmerkingen

    Dankjewel voor je informatie. We gaan er een mooi feest van maken!

    FOTOSTROOKJE

     Van elke fotosessie worden twee fotostrookjes geprint. Een strookje voor in het gastenboek en een strookje als bedankje voor de gast. Wij ontwerpen het fotostrookje persoonlijk naar jullie wensen. Ter inspiratie gebruiken wij vaak jullie trouwkaart (indien het gaat om een bruiloft). Deze kun je ons via mail toesturen, dan maken wij er een mooi ontwerp van. We sturen vooraf een proef.

    Eigen ontwerp
    Wil je eigen strookje ontwerpen? Dat kan! Download hier het sjabloon.

    GASTENBOEK

     Standaard nemen wij een kraft gastenboek mee en alle bijbehorende spullen zoals pennen/stiften en lijm. Je bent vrij in de keuze om zelf een mooi gastenboek mee te nemen mocht je dit liever willen.

    PROPS

     Bij het basispakket nemen wij altijd de standaard props (snorretjes/mondjes en tekstwolkjes) mee. Wij hebben ook super leuke thema props, zie hier. Bij een uitbereidingspakket zitten de luxe props inbegrepen, maar je kunt deze er ook los bij bestellen.

    ACHTERWAND

    Er is keuze uit een ruim assortiment achterwanden, klik hier om de verschillende opties te bekijken.

    BETALING

    1 maand voor de geplande datum van het feest ontvang je een factuur van ons via de mail.

    TIPS VOOR OP DE LOCATIE

    Zelf adviseren we om een plek voor de photobooth in de feestzaal te zoeken, zodat de booth echt onderdeel is van het feest.

    Reserveer een ruimte van 2,5m x 2,5m en alvast een statafel voor het gastenboek in de buurt van de booth.