VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je vragen? Wij beantwoorden ze graag.
Hieronder een selectie van de veelgestelde vragen.

PHOTOBOOTH

Hoe werkt de photobooth?

De photobooth is volledig geautomatiseerd. Pak je props en klik op de touchscreen op start. Je kunt via de live preview jezelf zien, zodat je pose nog even perfect kan maken. De photobooth telt af van 5 naar 0 seconden en flits! Nog twee foto’s en je serie is compleet. Je krijgt een preview van je fotostrookje te zien met de vraag of je deze wilt printen. Druk je op ja, dan wordt je fotostrookje meteen twee keer geprint.

Heb je een social media toevoeging, dan kunnen de gasten via de Ipads hun foto delen op hun eigen instagram, facebook of naar zichzelf mailen.

Wat kan ik allemaal customizen?

Achterwand

Naast onze standaard achterwanden, kan je een maatwerk achterwand kiezen. Deze kunnen wij voor je ontwerpen, maar kan je ook zelf maken. Heeft jouw locatie een gave muur, het kan ook leuk zijn om hier gebruik van te maken.

Fotostrookje

Je fotostrookje wordt standaard op maat voor je gemaakt.

Props

Naast onze propsset, kun je natuurlijk ook maatwerk props voor je maken, om zo helemaal in stijl te blijven. Helemaal geen props? Dat kan ook.

Tijd

Een uur extra? Een uur non-actief? Geen probleem, laat het ons weten.

Wat is een goede plek?

Belangrijk is dat je een plek voor de photobooth kiest waar ook je gasten zijn. Op een bruiloft is dat de feestzaal.

Zo kan de photobooth een stuk gezelligheid aan je event toevoegen en houden de gasten hem in het vizier.

Wat is er qua ruimte en locatiezaken nodig?

afmeting
De photobooth heeft een afmeting van 2 bij 2 meter. Extra bewegingsruimte eromheen is wel wenselijk. Hou daarom 3 bij 3 meter aan.

stroom
Daarnaast een stopcontact met 220v binnen 10 meter.

laden & lossen
Het is belangrijk dat we bij de deur kunnen laden en lossen en de auto kunnen parkeren bij de locatie. Mocht dit anders zijn, laat het ons weten.

Hoe laat komt de photobooth?

Wij rekenen een uur voor opbouwen van de photobooth. Dit zit inbegrepen in het pakket.

Kan de photobooth buiten?

Bij droog weer kan de photobooth buiten staan. Bij wisselvallig weer is het goed zijn om een partytent te regelen.

Hou ook rekening met het gegeven dat de achterwand gevoelig is voor wind.

Heb je buitenplannen? Laat het ons weten dan denken we met je mee.

Mijn event heeft een speciaal thema.

Het is altijd leuk om het thema terug te laten komen in je props. Wij kunnen een propset op maat voor je meenemen.

Wil je zelf props of een achterwand realiseren, neem contact met ons op zodat we je kunnen adviseren.

FOTO’S

Formaat van een fotostrookje?

We hebben twee formaten:

  • formaat fotostrookje 5x 15 centimeter (standaardformaat)
  • formaat ansichtkaart 10 x 15 cm
Hoe vaak worden de foto’s geprint?

Kies je voor het formaat van een standaard fotostrookje, dan worden van elke fotosessie twee prints gemaakt.

Heb je het grotere formaat van een ansichtkaart? Dan wordt daar één print van uitgeprint.

Wil je graag per sessie het aantal prints verdubbelen? Dat kan tegen een meerprijs van €35.

Krijgen we de foto’s digitaal?

Natuurlijk! De dag na jullie event ontvang je de foto’s via wetransfer. Heb je de foto’s sneller nodig, laat het weten.

Ontwerp van het fotostrookje.

Wij maken het ontwerp van het fotostrookje op maat. Voor bruiloften vragen we of je een foto, scan of PDF van de kaart kan mailen.

Heb je lettertypes, beeldmerk of een open bestand? Stuur deze dan mee! Hoe meer details over het ontwerp je kan geven, des te nauwkeuriger wij je fotostrookje kunnen maken.

Wil je je fotostrookje zelf ontwerpen, dat kan ook!

Download hier het sjabloon

Worden de foto's direct geprint?

Ja, we maken gebruik van krachtige professionele fotoprinters die binnen 8 seconden de foto’s printen.

Proefstrookje aanvragen?

Laat je overtuigen door onze kwaliteit van onze fotostrookjes. Wij sturen je graag een proefstrookje toe. Je kan ze aanvragen via het contactformulier.

BOEKING

Ik heb geboekt wat nu?

Leuk dat je de photobooth geboekt hebt! Na je boeking nemen we telefonisch contact met je op om de details door te spreken.

Ik heb geboekt wat nu?

Leuk dat je de photobooth geboekt hebt! Na je boeking nemen we telefonisch contact met je op om de details door te spreken.

Hoe zit het met reiskosten?

De reiskosten voor bijna heel Nederland zitten in de prijs inbegrepen.

Vanuit Groningen rekenen we alleen een toeslag voor de waddeneilanden, provincie Limburg en Zeeland. Omdat we dan een nachtje blijven logeren.

Kan ik ook 3 uur boeken?

Het is zeker mogelijk om de photobooth voor 3 uur in te zetten. De prijzen van het standaardpakket blijven hiervoor gelden. Dit heeft te maken met de hoeveelheid tijd die we in elke boeking steken buiten de actieve uren om.

Werken jullie ook in Duitsland/België op de eilanden?

Ja zeker werken we daar!

Er komt een toeslag voor reis- en overnachting bij.

Laat weten waar je evenement is dan berekenen we de toeslag.

Wanneer kan ik betalen?

Een tot twee weken voorafgaand aan je event ontvang je de factuur.

STANDAARD PAKKET

  • 4 uur lang onbeperkt printen (elke fotosessie 2 prints 5×15 cm)
  • Props!
  • Kies je achtergrond
  • Opmaak van je fotostrookje
  • Een enthousiaste assistent
  • Gratis transport in bijna heel nederland

€555