Stel jouw photobooth samen

Leuk dat we op jullie event erbij mogen zijn!
Hieronder wat praktische stappen.

 

Stap 1 – achterwand

kies hier je achterwand

Stap 2 – fotostrookje

Van elke fotosessie worden twee fotostrookjes geprint. Stuur ons per email een logo, uitnodiging of huisstijl.
Dan maken wij er een mooi fotostrookje van. We sturen je vooraf een proef.

eigen ontwerp
Wil je eigen strookje ontwerpen? Dat kan! Download hier het sjabloon.

Stap 3 – props

Kies de propset die je graag erbij wilt. Standaard nemen we de snorretjes, lipjes en bordjes mee. Maar kan deze ook uitbreiden met een luxer pakket.

Stap 4 – op de locatie

– Zelf adviseren we om een plek voor de photobooth in de feestzaal te zoeken, zodat hij echt onderdeel is van de avond.
-De photobooth heeft 2,5 x 2,5 meter ruimte nodig.
– Vraag de locatie om een statafel klaar te zetten, zodat we hier props op kunnen leggen.

formulier praktische zaken

Om jullie boeking compleet te maken kun je onderstaande details in te vullen. 

    locatie

    Naam feestlocatie:

    Adres feestlocatie:

    Datum:

    Aantal gasten +/-:

    Tijden

    Bevestig ons wat de starttijd van de photobooth moet zijn. We zullen een uur vooraf aanwezig zijn om de photobooth op te bouwen. Het pakket heeft 1 uur opbouwtijd + 4 uur actietijd. Mocht het gewenst zijn dat de photobooth eerder standby staat, laat het ons weten.

    starttijd photobooth

    eindtijd photobooth

    eventueel gewenste standytijd:

    plek

    Reserveer een plek van 2,5 x 2,5 meter met een stroompunt binnen 5 meter.
    Het is fijn als de contactpersoon op locatie weet waar de photobooth geplaatst moet worden als wij komen opbouwen.

    Beschrijf waar de photobooth mag staan.

    stijl je booth

    Kies hier je achterwand, props en andere extra mogelijkheden. Heb je een basispakket gekozen en wil je toch graag extra opties, kan je deze hier bijboeken.

    Welke achterwand wil je?

    Welk proppakket wil je?

    Wil je ook een online fotoalbum (uitbreiding 1)

    parkeren

    Het is belangrijk dat we dicht bij de locatie kunnen laden en lossen en parkeren.
    We rekenen een uur voor het opbouwen, mocht je qua logistiek een wat complexere locatie hebben, hebben we hier nog contact met je over.

    Waar kunnen we lossen/laden?

    Waar kunnen we parkeren?

    contactpersoon

    Laat ons weten wie we ons kunnen melden bij aankomst:

    Naam contactpersoon + functie

    Telefoonnummer

    Bij wie mogen we ons melden bij aankomst op locatie?

    jullie gegevens voor op de factuur

    contactpersoon:

    Straat+nummer / postbus:

    Postcode+plaats:

    email:

    Telefoonnummer:

    kostenplaats:

    overig

    Zijn er nog speciale details, of heb je nog opmerkingen

    Dankjewel voor je informatie. We gaan er een mooi feest van maken!

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *